czwartek, 19 lutego 2015

Zoo Wroclaw

Jako pierwsze postanowiłam Wam opisać zoo, które zrobiło na mnie największe wrażenie spośród tych które do tej pory odwiedziłam. A mianowicie zoo we Wrocławiu.



Mimo wybranej pory zwiedzania (zima - styczeń) szczęśliwie trafiliśmy na bardzo ładną, słoneczną pogodę i większość zwierząt przebywała na swoich wybiegach.

Powalił mnie ogrom tego zoo, jest ono naprawdę bardzo duże i łatwo się zgubić, więc polecam zaopatrzyć się w mapę (my mimo mapy nie zwiedziłyśmy całego zoo, nad czym bardzo ubolewam :() Zdecydowanie wizyta w tym zoo to całodniowa wyprawa jeśli chce się je zwiedzić całe. ;)

Wybiegi zwierząt są przestronne, czyste i przystosowane do konkretnych gatunków zwierząt. ;) Nie zauważyłam nadmiernych zachowań stereotypowych, zwierzęta wyglądały na zdrowe i szczęśliwe.
Jedyne co mi się nie podobało to tak zwane zoo dziecięce, gdzie zwierzęta były w ciasnych zagrodach, gdzie ledwo mogły się obrócić :( i to wszystko po to by małe dzieciaczki mogły pooglądać sobie zwierzaczki z bliska a nawet je pogłaskać. :/ W tym wypadku chyba zapomnieli, że ogrody zoologiczne służą przede wszystkim celom edukacyjnym i o pojęciu "dobrostan". :/















Zdecydowanie główną atrakcją wrocławskiego zoo jest Afrykarium:







Zdecydowanie jest to zoo godne polecenia. ;)
A Wy co o nim sądzicie? Mieliście już okazję je zwiedzać? Czekam na opinie w komentarzach.

2 komentarze: